keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Minä & Hän = Me



Olen 25-vuotias nuori nainen. Olen haaveillut  jonkin aikaa häistä ja nyt se sitten taphtuu! Häiden ajankohdaksi valittiin tulevan sulhasen h:n kanssa 2016 helmikuun loppu tai maaliskuun alku. Eli tulossa olisi nyt talvihäät.

Ajattelen, että olen avoin ja en stressaisi turhista, mutta saa nähdä kuinka tässä käy. Olen myös pakkosaadahetinyt -tyyppinen ihminen, joten tämä vuoden suunnitteluaikataulu on mulle aika passeli. Tuleva sulho on enemmä harkitsevaa tyyppiä, eli tasapainotamme toisiamme kivasti.

Miten me sitten tavattiin?

2008 Lukion jälkeen menin kesätöihin erääseen tavarataloon puutarhaosastolle. Tuleva sulhaseni oli silloin töissä myös tässä samassa tavaratalossa. Hän oli sisustus- ja pienrautaosaton vastaava.

Meidän romanssi alkoi tuolloin 2008 firman pikkujouluissa, jotka pidettiin Sokoshotel Flamigossa vantaalla. Ikäeroa meillä on 7 vuotta, saman verran kuin omilla vanhemmillani. Nyt olemme olleet yhdessä yli 6 vuotta, asustamme Keravalla 6 kuisen koiranpentumme Hilman kanssa. 

Kihlautuminen oli tylsästi vain  yhteinen päätös, eikä siihen liittynyt mitään sen kummempaa romattistta lätinää. Kihlasormukset hankittiin Kultajousen pisteestä Mennään Naimisiin -Häämessuilta, jotka järjesttiin viime viikonloppuna 10-11.1.15 Helsingin Wanhassa Satamassa. Sormukset saapuu Keravan Kultajouseen tammikuun lopulla. En maltaisi enää odottaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti