tiistai 17. maaliskuuta 2015

Ensimmäinen hankinta häitä varten tehty!

Olin tosiaan toisen kaasoni kanssa 4.3 keskiviikkona järvenpään pop-wedding juhlapuku liikkeessä sovittelemassa hääpukuja. Menin sinne sillä mielellä, että katsellaan ja sovitellaan. Kuinkas kävikään löysin liikkeestä aivan ihanan hääpuvun! Puku oli viimeinen ja mallia ei enää saisi ainakaan järvenpään liikkeestä. Viimeisenä kappaleena puvun hintaa tiputettiin reilusti, joten enhän voinut muuta kun tehdä kaupat.

Puku on merenneitomallinen. Itsekkin yllätyin, kuinka hyvin merenneitomallinen puku minulle sopi. Alunperin olin ajatellut A-linjaista pukua, mutta kokeilun jälkeen olen sitä mieltä, että merenneitomallinen puku istuu minulle paljon paremmin. Olen ihan täpinöissä ja haluisin vaan uudestaan kokeilemaan pukua! Seuraava sovitus on vasta marraskuussa. Silloin katsottaan mitat, koska mekko ei tietenkään ollut minulle valmiiksi oikean kokoinen, vaan sitä pitää kaventaa.

Tässä puvussa samaa tyyliä kuin omassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti