sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Unelmien hääpuku missä olet?

Tänään olen selaillut morsiusliikkeiden sivuja ja pohdiskellut millainen on minun unelmien hääpuku. Häihimme on aikaa vielä yli vuosi, mutta hääpuvun hankinta on kuintenkin jo nyt alkanut pyöriä mielessä. Luulen, että olen morsiusliikkeille aika hankala  asiakas, sillä minulla ei ole mitään tiettyä mallia tai tyyliä mitä mekkoon haluaisin, mutta muutamasta jutusta hääpuvun suhteen olen varma. Hääpuvun tulee olla ehdottomasti valkoinen, maximittainen, jossa mahdollisesti voisi olla vähän laahusta. Tänne blogiin keräsin kuvia minua miellyttävistä mekoista. Voi mitä kaunokaisia löysin. ♡





























Oman unelmapuvun metsästäminen alkaa todella vasta varmaankin keväällä, mutta sitä ennen haaveilen internetin ilmeellisessä maailmassa.  Uskon, että sitten kun pääsen kokeilemaan erilaisia malleja niin hamottuu myös tarkemmin millaisen ihanuuden minä hääpäivänini puen ylleni. <3



Tiedättekö jo millaisen puvun haluaisitte omiin häihinne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti